Technisch beheer

Storingsonderhoud 
Een klacht, een storing, een calamiteit? U wilt zo snel mogelijk geholpen worden! En een (kosten)efficiente en structurele oplossing. De basis voor een betrouwbare storingsdienst is een 24/7 bereikbaarheid. Klachten en storingen worden direct doorgemeld. Kort na de melding ontvangt u van ons een bevestiging wie de melding gaat oplossen. Uiteraard maken wij met iedere VvE specifieke afspraken welke (voorkeurs)partijen of commissies moeten worden ingeschakeld.

De meldingen worden bijgehouden in een logboek waardoor wij trends signaleren, leveranciers kunnen beoordelen en zien waar verbeteringen mogelijk zijn. Hiermee kan ook het planmatig onderhoud worden aangestuurd of bewoners worden aangesproken op verkeerd gebruik van de gemeenschappelijke zaken. In de Algemene ledenvergadering kan het logboek worden besproken.

Contractonderhoud
Iedere VvE heeft te maken met onderhoudsovereenkomsten voor gebouwdelen en installaties. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lift, groenvoorziening of dak. Lopende contracten worden periodiek geevalueerd en getoetst of deze nog marktconform zijn. Daarnaast kan uw VvE profiteren van de schaalvoordelen van onze organisatie.

Contact

  • Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens kun je lezen in ons Privacy beleid
  • Velden met een * zijn verplicht